El 30 de maig de 2024 s'ha celebrat la xerrada "Art i castells i qui era en Josep Cañas" al vilafranquí auditori del Vinseum. L'acte ha estat presentat per Pilar Tarrada, una de les organitzadores. Després d'unes paraules de la regidora de cultura de Vilafranca, Àngels Dalmau, s'ha projectat el documental "Josep Cañas: el fang de la torre", obra de Jordina Biosca.
Tot seguit, Joan Jané, que fou amic i tutor de l'artista, ha dissertat en la ponència "Josep Cañas: l'artista dels castells".
L'acte ha finalitzat amb una taula rodona sobre l’Art i Castells, a càrrec d'Àngels Verdaguer i Fred Purnell, de «Rovellart», i autors de la Torre de Vuit de Cal Figarot, i d’Iraida Llucià, artista penedesenca i autora de la pintura mural del 3 de vuit del Vendrell. La taula ha estat moderada per Maria Lluïsa Gené, Dra. en Història de l’Art i que va escriure la seva tesi sobre «La cultura visual del món casteller».
Emès a RTVVilafranca el 4 de juny de 2024.
L'IEP a Ràdio Vilafranca
13 d'abril de 2026
L’IEP celebra l’assemblea anual i homenatja figures i entitats del Penedès
22 de març de 2026
L'IEP a Ràdio Vilafranca
09 de març de 2026
L'IEP participa en l'acte d'homenatge a Coloma Seró, primera regidora de Vilafranca del Penedès
04 de març de 2026