Projecció de la pel·lícula "L'espill"
23 de setembre 2023
20:00 hores
Vilafranca del Penedès
Sala Zazie - Casal




Amb el Cine-Club i el director, l'Institut d'Estudis Penedesencs ha programat la projecció d'aquesta pel·lícula el proper dissabte 23 de setembre a les 20 h a Sala Zazie de Vilafranca. Entrada gratuïta pels socis de l'IEP.

Sessió presentació i col·loqui a càrrec de Mario Pons Múria, director del documental.

Hilaire, narbonès protagonista de la pel·lícula Mes petites amoureuses (1974) de Jean Eustache, emprèn un viatge interior de retorn al Delta de l'Ebre, per descobrir l'Espanya de presos polítics i exiliats catalans, el llegat repressiu de la postguerra, però també al seu primer gran amor de joventut.

L'espill, del director de l'Ampolla Mario Pons, tracta del conflicte entre nacionalismes, des del punt de vista dels nets de l'exili que tornen a la Catalunya posterior a les sentències del procés, per recuperar la memòria històrica familiar de la repressió a la província de Tarragona després d'abril de 1939. El film potencia l'ús de la imatge, tracta temes històrics, de memòria i guerra removent consciències.

Veure la fitxa completa de la pel·lícula: bit.ly/3EHdpqI



Veure l'arxiu adjunt: fitxa_l_espill.pdf


Veure l'arxiu adjunt: cartell_l_espill_zazie.jpeg



Com arribar-hi:

Projecció de la pel·lícula "L'espill"




Properes activitats
05 de setembre
2023
18:00
30 de setembre
2023
10:00
Riudelletres 2023
Sant Pere de Riudebitlles
01 d'octubre
2023
08:30