A partir d’avui, a través d’un enllaç permanent, situat a l’encapçalament la pàgina d’inici del web es podran consultar les dades de totes les estacions meteorològiques existents als municipis de l’àmbit territorial de la vegueria del Penedès. La informació és consultable les 24 hores durant els 365 dies de l’any.
Les raons que ens han mogut a fer-ho és voler oferir un accés senzill i complert que ens mantinguin informats dels fenòmens meteorològics i l’estat de la mar, permanentments actualitzats, sabedors de la importància que té poder disposar d’aquesta informació perquè ens ajudi a poder programar millor el nostre dia a dia i a tenir una major seguretat en qualsevol activitat que vulguem fer a l’aire lliure.
Amb aquest nou servei permanent l’IEP continua avançant en la renovació, modernització i actualització dels serveis a traves del seu web.
La Festa de la Recerca Jove al Penedès 2025 se celebrarà el 13 de juny al claustre de Sant Francesc
03 de juny de 2025
El nostre veterà soci de l'IEP, el geòleg i mineralòleg, Dr. Josep Maria Mata Perelló, guardonat amb la Creu de Sant Jordi 2025 per la Generalitat de Catalunya
24 de maig de 2025
L'IEP ha estat present al Recercat a Montblanc
10 de maig de 2025
Es presenta el llibre "Un passeig per la Vegueria del Penedès" a Albinyana
25 d'abril de 2025