Avui, 23 de novembre de 2024, hem celebrat a Calafell, en col·laboració amb l'associació Amics de Patrimoni de Calafell, l'Institut Ramon Muntaner i la Coordinadora de Centres d'Estudi de Parla Catalana, la XVII Trobada de Centres d'Estudis i Recerca.
Primerament, hem fet una anàlisi del patrimoni quotidià i popular, fent èmfasi en la importància de donar valor i identitat a la nostra societat.
A més, s'han presentat i hem posat en comú els projectes i activitats que els centres d'estudis locals estem fent actualment.
La jornada ha girat al voltant de debatre sobre la necessitat de valorar i generar una consciència sobre el patrimoni.
La Festa de la Recerca Jove al Penedès 2025 se celebrarà el 13 de juny al claustre de Sant Francesc
03 de juny de 2025
El nostre veterà soci de l'IEP, el geòleg i mineralòleg, Dr. Josep Maria Mata Perelló, guardonat amb la Creu de Sant Jordi 2025 per la Generalitat de Catalunya
24 de maig de 2025
L'IEP ha estat present al Recercat a Montblanc
10 de maig de 2025
Es presenta el llibre "Un passeig per la Vegueria del Penedès" a Albinyana
25 d'abril de 2025