La presentació de l’obra va anar a càrrec de Josep Bosch, historiador medievalista i del mateix autor, Vicenç Aguado, doctor en Dret.
Ambdós són membres de l’Institut d’Estudis Penedesencs. L’acte va tenir lloc el dimecres 14 de març a les set de la tarda a la seu de l’IEP a Vilafranca.
‘L’escultor de Déu’ és una novel·la històrica que narra les vicissituds d’un esclau grec, Jordi de Déu, qui, cercant la seva llibertat, va esdevenir un dels grans escultors del gòtic català.
La història se situa en el segle XVI i ha requerit d’una tasca de recerca exhaustiva. El Penedès es part de l’entorn geogràfic on es situa l’acció.
Vicenç Aguado i Cudolà, es professor titular de dret administratiu a la Universitat de Barcelona. Llicenciat en dret i Doctorar en Dret, fins ara havia publicat obres lligades al dret. Aquesta és la seva primera novel·la.
Presència de l'IEP a l'acte del 20è aniversari de l'Observatori del Paisatge
27 de juny de 2025
Dossier "Els deportats penedesencs als camps nazis"
27 de juny de 2025
Èxit de la segona edició de la Festa de la Recerca Jove al Penedès
13 de juny de 2025
Presentació del llibre Del Penedès als camps d’extermini nazis a la Bisbal del Penedès
14 de juny de 2025