El llibre “Història Postal i Filatèlica de Vilafranca del Penedès” de Lluís Eroles Benabarre i Joan Solé Bordes PREMIAT AMB MEDALLA DE VERMELL (plata banyada d’or) a la IX EXPOSICIÓ NACIONAL CATALANA DE FILATÈLIA - EXFILCA
El llibre va obtenir la major puntuació atorgada a cap altre treball literari presentat en competició amb un total de 71 punt i el reconeixement de ser premiat amb el 19è Premi Especial que l’Exfilcat atorga, al llarg de la seva història, en relació a una obra literària.
El Sr. Eroles Benabarre també va ser premiat amb Medalla de Plata per la seva col·lecció “Historia Postal del Penedès i el Garraf”, dins la secció dedicada a Història Postal (Regional i Local “Catalunya”)
Quant a la col·lecció del Sr. Josep Antoni Plans, president de la Secció de Filatèlia, Numismàtica i Col·leccionisme de l’IEP, que competia en la secció dedicada a Natura, en va obtenir també un gran reconeixement a la seva aportació en ser premiat amb Medalla de Plata.
Així mateix, i en commemoració del 25è Aniversari de la fundació de la Secció de Filatèlia, Numismàtica i Col·leccionisme de l’IEP, li va ser lliurada una Medalla de Plata per la seva trajectòria i activitats desenvolupades des de la seva fundació.
Es presenta el llibre "Un passeig per la Vegueria del Penedès" a Albinyana
25 d'abril de 2025
Presentació dels Premis Penedès 2025
08 d'abril de 2025
Presentació del llibre "Del Penedès als camps d’extermini nazis" a Ribes
04 d'abril de 2025
L’Assemblea de l’Institut d’Estudis Penedesencs referma la voluntat de seguir sent la institució cultural de referència del Penedès.
23 de març de 2025