Aquest divendres, 20 d'octubre de 2023, s'ha fet la inauguració del VII Seminari d'Història del Penedès, que en aquesta ocasió és dedicada a "L'associacionisme cultural al Penedès. De l'època medieval fins a l'actualitat". L'acte s'ha desenvolupat a la sala d'actes de l'Escorxador de Vilafranca. Han donat la benvinguda, en primer lloc, la regidora de cultura de l'Ajuntament de Vilafranca, Àngels Dalmau, seguida pel cap de la Secció d'Història de l'IEP Josep Anton Calvet, i del president de l'entitat, Ramon Arnabat.
Tot seguit s'ha pogut seguir la conferència "Relleu generacional associatiu, realitat o mite?", a càrrec de David Nàcher, politòleg i professional de la joventut. A partir d'un joc interactiu amb els assistents, el conferenciant ha analitzat tots els factors que poden incidir en la renovació de les entitats a Catalunya, i de la renovació dels seus òrgans directius. S'ha finalitzat l'acte amb un animat debat amb els assistents.
La Festa de la Recerca Jove al Penedès 2025 se celebrarà el 13 de juny al claustre de Sant Francesc
03 de juny de 2025
El nostre veterà soci de l'IEP, el geòleg i mineralòleg, Dr. Josep Maria Mata Perelló, guardonat amb la Creu de Sant Jordi 2025 per la Generalitat de Catalunya
24 de maig de 2025
L'IEP ha estat present al Recercat a Montblanc
10 de maig de 2025
Es presenta el llibre "Un passeig per la Vegueria del Penedès" a Albinyana
25 d'abril de 2025